Mand_til_moedecontent-header_768x384

Generel ledelse 8 i Hovedstadsområdet

Ny viden og udvikling er formålet med alle netværkets møder. Hvis du overvejer at blive medlem af netværket, er det vigtigt, at du har ambitioner for egen udvikling som leder.

Hovedstadsområdet

Møderne afholdes på gruppemedlemmernes arbejdspladser.

Mødefrekvens

5 møder om året

Møderne afholdes den sidste onsdag i januar, marts, maj, september og november. 

Tidspunkt: kl. 16.00 - 19.00.

Om netværksgruppen

Vi ønsker at træde mere oplyste ud af mødet end da vi ankom. Det gør vi gennem erfaringsudveksling, videndeling og diskussion

Til hvert møde har vi et aktuelt emne, hvor vi deler vores erfaringer med nuværende og tidligere arbejdspladser. Det er derfor vigtigt, at den enkelte deltager har fokus på at bidrage til diskussionen. 

Hvis du overvejer at blive medlem af netværket, er det vigtigt, at du har ambitioner for egen udvikling som leder. Vi forventer derfor, at du prioriterer 1-2 timers forberedelse mellem møderne, for på den måde at opnå et fælles vidensgrundlag og at og kunne deltage i diskussioner på mødet.

Vi forventer, at du prioriterer at deltage aktivt i møder og i netværkets LinkedIn gruppe.

Vi forventer – uden undtagelse – fortrolighed blandt af alle mødedeltagere, både gruppens medlemmer og inviterede gæstetalere.

Inden du søger om optagelse

Inden du søger om optagelse i en netværksgruppe, bør du overveje følgende:

  • Hvad er dit formål med at deltage i en netværksgruppe?
  • Hvad forventer du at få ud af at deltage?
  • Hvad vil du kunne bidrage med?
  • Hvor ofte kan du mødes, og er du villig til at investere den fornødne tid?
  • Er du åben og indstillet på at dele dine problemstillinger med andre?

Sådan bliver du en del af netværket

1

Du søger om medlemskab

Når du har fundet, det netværk, du ønsker at være en del af, søger du om optagelse i netværket via vores ansøgningsformularen.

I din ansøgning skal du oplyse:

  • Dit fornavn og efternavn
  • Din mail
  • Dit telefonnummer
  • Dit medlemsnummer     
  • Din adresse
  • Din erhvervs- og uddannelsesbaggrund
  • Din ledelseserfaring
  • Dine ønsker til, hvilket netværk, du vil være en del af – og hvad du vil bidrage med

Bemærk, at det kun er medlemmer af Ledernes Hovedorganisation, som kan blive en del af vores Ledernetværk.

2

Ansøgningen bliver gennemgået af netværkslederen

Alle vores netværk bliver kørt af frivillige netværksledere, der gennemgår din ansøgning med deres netværk. De vil særligt lægge mærke til, om der er et fagligt match i forhold til de deltagerkrav, der er i netværket.

3

Du hører fra os

Du får svar på din ansøgning. Vær opmærksom på, at der kan gå et stykke tid, før du får svar. Vi forsøger altid så vidt muligt at give dig plads i dit ønskede netværk, men der kan være situationer, hvor du ikke får dit ønskede netværk. I de tilfælde forsøger vi at finde et andet, tilsvarende netværk til dig.

Mød netværkslederne

Kolleger_griner_text-image-50_50_576x324

Bliv medlem af Lederne

Som medlem af Lederne er du godt sikret gennem hele dit arbejdsliv og får en række muligheder for tilvalg som f.eks. lønsikring. Det er et medlemskab for dig, der der er leder med eller uden personaleansvar. Du kan melde dig ind online eller over telefonen.

Kvinde_foran_bygning_article-card_992x558
Konference

Kender du din lokalafdeling?

Se aktuelle arrangementer i dit lokalområde, og bliv inspireret af andre ledere.