Generel ledelse 2 i København Vest

Netværket tager udgangspunkt i medlemmernes daglige udfordringer. Gruppen har en god fordeling af medlemmer på tværs af brancher, ledelsesniveau og køn. 

Sted

København Vest

Mødefrekvens

4-5 gange årligt

Møderne afholdes på hverdagsaftener kl. 17.30-20.00

Om netværksgruppen

Gruppen består af ledere fra private og offentlige arbejdspladser. Vi har en god fordeling på tværs af brancher, ledelsesniveau og køn.

Gruppen består af:

  • Teamledere i små virksomheder / teamledere i større virksomheder
  • Direktører / specialister / selvstændige
  • Ledere for 20 medarbejdere / ledere for 2 medarbejdere
  • Ledere inden for økonomi, salg, intern service osv.

Eksempler på temaer, som er blevet drøftet i gruppen:

  • Motivation af medarbejdere
  • Håndtering af flere generationer
  • Udfordringer i internationale virksomheder
  • Udvikling, nye ideer
  • Nye love og regler
  • Konflikterne som mellemleder
  • Generel sparring
  • Relevante indlæg fra eksterne, ofte baseret på emner der er oppe i erhvervslivet
  • Den varme stol – hvor en med en udfordring deler med de andre for sparring
  • Bordet rundt – hvor hver enkelt fortæller om en ny udfordring og får korte input fra de øvrige

Praktisk info om netværksmøderne

Vi mødes hos hinanden på arbejdspladsen. Man lægger frivilligt lokaler til.

Vi arrangerer møderne på skift to ad gangen. De to hjælpes ad med mad og drikkevarer. Der er altid to til at arrangere, hvor en altid indgår videre til næste arrangement.

Typisk får den, der lægger lokaler til, mulighed for at give en nærmere præsentation af og evt. rundvisning på arbejdspladsen.

Inden du søger om optagelse

Inden du søger om optagelse i en netværksgruppe, bør du overveje følgende:

  • Hvad er dit formål med at deltage i en netværksgruppe?
  • Hvad forventer du at få ud af at deltage?
  • Hvad vil du kunne bidrage med?
  • Hvor ofte kan du mødes, og er du villig til at investere den fornødne tid?
  • Er du åben og indstillet på at dele dine problemstillinger med andre?

Sådan bliver du en del af netværket

1

Du søger om medlemskab

Når du har fundet, det netværk, du ønsker at være en del af, søger du om optagelse i netværket via vores ansøgningsformularen.

I din ansøgning skal du oplyse:

  • Dit fornavn og efternavn
  • Din mail
  • Dit telefonnummer
  • Dit medlemsnummer     
  • Din adresse
  • Din erhvervs- og uddannelsesbaggrund
  • Din ledelseserfaring
  • Dine ønsker til, hvilket netværk, du vil være en del af – og hvad du vil bidrage med

Bemærk, at det kun er medlemmer af Ledernes Hovedorganisation, som kan blive en del af vores Ledernetværk.

2

Ansøgningen bliver gennemgået af netværkslederen

Alle vores netværk bliver kørt af frivillige netværksledere, der gennemgår din ansøgning med deres netværk. De vil særligt lægge mærke til, om der er et fagligt match i forhold til de deltagerkrav, der er i netværket.

3

Du hører fra os

Du får svar på din ansøgning. Vær opmærksom på, at der kan gå et stykke tid, før du får svar. Vi forsøger altid så vidt muligt at give dig plads i dit ønskede netværk, men der kan være situationer, hvor du ikke får dit ønskede netværk. I de tilfælde forsøger vi at finde et andet, tilsvarende netværk til dig.

Mød netværkslederen

Kvinde_griner_ved_skrivebord_text-image-50_50_576x324

Bliv medlem af Lederne

Som medlem af Lederne er du godt sikret gennem hele dit arbejdsliv og får en række muligheder for tilvalg som f.eks lønsikring. Det er et medlemskab for dig, der der er leder med eller uden personaleansvar. Du kan melde dig ind online eller over telefonen.

Kvinde_foran_bygning_article-card_992x558
Konference

Kender du din lokalafdeling?

Se aktuelle arrangementer i dit lokalområde, og bliv inspireret af andre ledere.