Generel ledelse 3 i Midt-Nord

Netværket arbejder med generelle ledelsesudfordringer inden for forandringsledelse, personlig udvikling og medarbejderudvikling. Alle er velkomne, men det forventes, at medlemmerne er engagerede og aktive i netværket.

Sted

Midt- og Nordjylland

Mødefrekvens

6-9 gange om året

Det fleste af møderne ligger kl. 17 – 20.

Om netværksgruppen

Vores møder tager typisk udgangspunkt i det enkelte medlems udfordringer inden for ledelse – f.eks. forandringsledelse, personlig udvikling, medarbejderudvikling, påvirkning af beslutninger. Vi har nogle gange oplæg fra et medlem, der fremlægger viden om specielle arbejdsområder.

Formålet med netværket er at skabe et fællesskab med udgangspunkt i tillid og personlig sparring, som er mere end blot et formelt møde.

Netværket giver mulighed for udvikle vores medlemmers faglighed, relationer og at skabe inspiration i det daglige arbejde gennem dialog, vidensdeling og coaching.

Alle er velkomne. Dog forventer vi, at man er engageret i netværket, da vi alle er med til at forme og drive gruppen. Derfor tillader vi os også kun at optage medlemmer, som kan prioritere at mødes i gruppen minimum 6 gange ud af 9 møder om året.

Praktiske informationer om møderne

De fleste møder af vores møder finder sted i Viborg i tidsrummet kl. 17 – 20.

Der vil altid være mulighed for virksomhedsbesøg.

Én gang om året er der et socialt arrangment – f.eks. julefrokost, hvor dialogen vil være fri.

Inden du søger om optagelse

Inden du søger om optagelse i en netværksgruppe, bør du overveje følgende:

  • Hvad er dit formål med at deltage i en netværksgruppe?
  • Hvad forventer du at få ud af at deltage?
  • Hvad vil du kunne bidrage med?
  • Hvor ofte kan du mødes, og er du villig til at investere den fornødne tid?
  • Er du åben og indstillet på at dele dine problemstillinger med andre?

Sådan bliver du en del af netværket

1

Du søger om medlemskab

Når du har fundet, det netværk, du ønsker at være en del af, søger du om optagelse i netværket via vores ansøgningsformularen.

I din ansøgning skal du oplyse:

  • Dit fornavn og efternavn
  • Din mail
  • Dit telefonnummer
  • Dit medlemsnummer     
  • Din adresse
  • Din erhvervs- og uddannelsesbaggrund
  • Din ledelseserfaring
  • Dine ønsker til, hvilket netværk, du vil være en del af – og hvad du vil bidrage med

Bemærk, at det kun er medlemmer af Ledernes Hovedorganisation, som kan blive en del af vores Ledernetværk.

2

Ansøgningen bliver gennemgået af netværkslederen

Alle vores netværk bliver kørt af frivillige netværksledere, der gennemgår din ansøgning med deres netværk. De vil særligt lægge mærke til, om der er et fagligt match i forhold til de deltagerkrav, der er i netværket.

3

Du hører fra os

Du får svar på din ansøgning. Vær opmærksom på, at der kan gå et stykke tid, før du får svar. Vi forsøger altid så vidt muligt at give dig plads i dit ønskede netværk, men der kan være situationer, hvor du ikke får dit ønskede netværk. I de tilfælde forsøger vi at finde et andet, tilsvarende netværk til dig.

Mød netværkslederen

Kolleger_snakker_paa_gang_text-image-50_50_576x324

Bliv medlem af Lederne

Som medlem af Lederne er du godt sikret gennem hele dit arbejdsliv og får en række muligheder for tilvalg som f.eks lønsikring. Det er et medlemskab for dig, der der er leder med eller uden personaleansvar. Du kan melde dig ind online eller over telefonen.

Kvinde_foran_bygning_article-card_992x558
Konference

Kender du din lokalafdeling?

Se aktuelle arrangementer i dit lokalområde, og bliv inspireret af andre ledere.