Mand_kvinde_netvaerker_content-header_768x384

Generel ledelse 2 i Sydøstjylland

Formålet med netværket er at dele viden, inspiration og sparring omkring ledelse og dermed skabe et netværk, hvor vi kan udvikle vores kompetencer

Mødefrekvens

8 møder om året.

Møderne afholdes i Trekantområdet på hverdage i tidsrummet kl. 17.00 – 20.00.

Om netværksgruppen

Netværket tager typisk udgangspunkt i aftalte temaer og deltagernes arbejdsrelaterede og ledelsesmæssige udfordringer. Vi har primært fokus på det professionelle liv.

Temaerne har f.eks. været:

  • Persontyper, det personlige lederskab
  • Karriereudvikling
  • Ledelsesdilemmaer
  • ISO - miljø og kvalitet i et lederperspektiv
  • Driftsledelse
  • Feedback værktøjer
  • FN's verdensmål
  • Brug af Facebook
  • Work life balance

Vi forventer ærlighed, respekt og sparring i fuld fortrolighed i netværket. Medlemmerne af netværket bidrager aktivt til netværket og deltager i gruppens mødeaktiviteter. Møderne foregår i en positiv og konstruktiv ånd.

Medlemmerne skal være på arbejdsmarkedet, enten i arbejde eller som arbejdssøgende samt være medlem af Lederne.

Om møderne

Vi afholder otte møder om året. Møderne afholdes som udgangspunkt i Trekantområdet eller i særlige tilfælde hos netværkets medlemmer andre steder.

Møderne afholdes på hverdage i tidsrummet kl. 17.00 – 20.00.

Netværket opkræver et årligt kontingent på kr. 500,- i forbindelse med årets første møde. Dette giver mulighed for gave til ekstern oplægsholder eller lign.

Netværket optager kun nye medlemmer i april og oktober. Ved optagelse af nye medlemmer høres gruppen inden, det besluttes om ansøgeren inviteres til et intro-netværksmøde.

Inden du søger om optagelse

Inden du søger om optagelse i en netværksgruppe, bør du overveje følgende:

  • Hvad er dit formål med at deltage i en netværksgruppe?
  • Hvad forventer du at få ud af at deltage?
  • Hvad vil du kunne bidrage med?
  • Hvor ofte kan du mødes, og er du villig til at investere den fornødne tid?
  • Er du åben og indstillet på at dele dine problemstillinger med andre?

Sådan bliver du en del af netværket

1

Du søger om medlemskab

Når du har fundet, det netværk, du ønsker at være en del af, søger du om optagelse i netværket via vores ansøgningsformularen.

I din ansøgning skal du oplyse:

  • Dit fornavn og efternavn
  • Din mail
  • Dit telefonnummer
  • Dit medlemsnummer     
  • Din adresse
  • Din erhvervs- og uddannelsesbaggrund
  • Din ledelseserfaring
  • Dine ønsker til, hvilket netværk, du vil være en del af – og hvad du vil bidrage med

Bemærk, at det kun er medlemmer af Ledernes Hovedorganisation, som kan blive en del af vores Ledernetværk.

2

Ansøgningen bliver gennemgået af netværkslederen

Alle vores netværk bliver kørt af frivillige netværksledere, der gennemgår din ansøgning med deres netværk. De vil særligt lægge mærke til, om der er et fagligt match i forhold til de deltagerkrav, der er i netværket.

3

Du hører fra os

Du får svar på din ansøgning. Vær opmærksom på, at der kan gå et stykke tid, før du får svar. Vi forsøger altid så vidt muligt at give dig plads i dit ønskede netværk, men der kan være situationer, hvor du ikke får dit ønskede netværk. I de tilfælde forsøger vi at finde et andet, tilsvarende netværk til dig.

Mød netværkslederen

Treklvere_text-image-50_50_576x324

Bliv medlem af Lederne

Som medlem af Lederne er du godt sikret gennem hele dit arbejdsliv og får en række muligheder for tilvalg som f.eks. lønsikring. Det er et medlemskab for dig, der der er leder med eller uden personaleansvar. Du kan melde dig ind online eller over telefonen.

Kvinde_foran_bygning_article-card_992x558
Konference

Kender du din lokalafdeling?

Se aktuelle arrangementer i dit lokalområde, og bliv inspireret af andre ledere.