Sted
Mødefrekvens
8 møder om året.
Møderne afholdes i Trekantområdet på hverdage i tidsrummet kl. 17.00 – 20.00.
Gratis
Formålet med netværket er at dele viden, inspiration og sparring omkring ledelse og dermed skabe et netværk, hvor vi kan udvikle vores kompetencer
Netværket tager typisk udgangspunkt i aftalte temaer og deltagernes arbejdsrelaterede og ledelsesmæssige udfordringer. Vi har primært fokus på det professionelle liv.
Temaerne har f.eks. været:
Vi forventer ærlighed, respekt og sparring i fuld fortrolighed i netværket. Medlemmerne af netværket bidrager aktivt til netværket og deltager i gruppens mødeaktiviteter. Møderne foregår i en positiv og konstruktiv ånd.
Medlemmerne skal være på arbejdsmarkedet, enten i arbejde eller som arbejdssøgende samt være medlem af Lederne.
Inden du søger om optagelse i en netværksgruppe, bør du overveje følgende:
Når du har fundet, det netværk, du ønsker at være en del af, søger du om optagelse i netværket via vores ansøgningsformularen.
I din ansøgning skal du oplyse:
Bemærk, at det kun er medlemmer af Ledernes Hovedorganisation, som kan blive en del af vores Ledernetværk.
Alle vores netværk bliver kørt af frivillige netværksledere, der gennemgår din ansøgning med deres netværk. De vil særligt lægge mærke til, om der er et fagligt match i forhold til de deltagerkrav, der er i netværket.
Du får svar på din ansøgning. Vær opmærksom på, at der kan gå et stykke tid, før du får svar. Vi forsøger altid så vidt muligt at give dig plads i dit ønskede netværk, men der kan være situationer, hvor du ikke får dit ønskede netværk. I de tilfælde forsøger vi at finde et andet, tilsvarende netværk til dig.
Som medlem af Lederne er du godt sikret gennem hele dit arbejdsliv og får en række muligheder for tilvalg som f.eks. lønsikring. Det er et medlemskab for dig, der der er leder med eller uden personaleansvar. Du kan melde dig ind online eller over telefonen.